Onze werkwijze en wat jezelf kunt doen.

Je kunt op deze website, eventueel met onze hulp, je eigen digitale klantdossier maken. Hiervoor vul je vragen in over je persoonlijke en financiële situatie en maak je een klantprofiel aan dat gaat over jouw wensen en behoeften van nu en in de toekomst.

1. Contactgegevens
Laat jouw naam, telefoonnummer, e-mail, en geboortedatum achter op onze website en we nemen contact met je op voor een vrijblijvende kennismaking.
6. Uploaden documenten
Je upload de gevraagde bewijsstukken in je online klantdossier bij ‘Documenten’.
2. Uitnodiging
Je ontvangt een e-mail met de uitnodiging. In de e-mail zit de link naar jouw persoonlijke online klantdossier.
7. Persoonlijk gesprek
De offerte en het advies worden in een persoonlijk gesprek bij je thuis besproken. En alle eventuele vragen zullen worden beantwoord.
3. Persoonlijk online klantdossier
Je maakt een persoonlijk klantdossier aan. In de beveiligde omgeving vul je de inventarisatie en het klantprofiel in.
8. Getekende offerte
De getekende offerte wordt verzonden naar de hypotheekverstrekker en het hypotheek. Het bedrag wordt naar de notaris overgeboekt voor de dag van passeren.
4. Hypotheekberekening
Je ontvangt vrijblijvend een hypotheekberekening. Wil je dat wij het advies maken en persoonlijk komen toelichten, upload dan de getekende opdrachtbevestiging en we nemen telefonisch contact op om de afspraak te plannen.
9. De notaris
Op de afgesproken datum vindt de sleuteloverdracht plaats of, in geval van nieuwbouw, overdracht van eigendom van de grond.
5. Persoonlijk advies
We maken het advies en vragen een renteaanbod voor je aan. De rente wordt voor je gereserveerd en voordat je een bindende offerte ontvangt vraagt de hypotheekverstrekker om bewijsstukken. Een overzicht van de bewijsstukken ontvang je in je online klantdossier.
Start hier met stap 1